nedjelja, 31. siječnja 2016.

THINK PINK

Neradni vikend.Planovi za šetnju i bilo kakve aktivnosti vani padaju u vodu ( ali doslovno :) ). Kiša i sivilo..Knjiga .. čaj i mir. Dijete u kinu, bolja polovica u rukometu već danima (svaka čast našim dečkima)!.
Čak ni pas nije bio raspoložen za pretjerano trčkaranje po dvorištu,sve je promatrao kroz prozor.
Onda mi pada na pamet da bi mogla biti kreativna(barem za osobni gušt). Šivaču mašinu još uvijek nemam ,ioako mi se nudi stara bagatica na "pedalu".Najvjerovatnije ću je prihvatiti. Gledajući razne tutoriale po netu, ni sama neznam šta bi...hrpa ideja, ali uvijek mi nešta fali da bi išta započela. ..I onda bingo !!!  Odluka je pala...vjenčić..koji i nije baš tako malen kad se napravi. Sve što je potrebno su komadi materijala izrezani u trakice, forma vijenca i to je to.Trakice se vežu oko vjenca u čvor idok se ne popuni cijela forma.
I dobijete ovo! Baš mi dobro stoji ova kreativnost,:)!Ja sam svoj vjenčić smjestila, za sada, na svoj lažni kamin(moj handmade proizvod). Odmah mi sve nekako vedrije izgleda!
I toliko od mene za ovaj put! Širite pozitivnu energiju,Lp, Martina !

Nema komentara:

Objavi komentar