subota, 16. siječnja 2016.

SUBOTA

Kako volim slobodne subote...Svašta sam isplanirala, ali malo toga ostvarila.. najbitnije da sam kod kuće, sa svojima.Vremenske prilike nisu za šetnju, čas kiša, čas nešto nalik na snijeg..najsigurnije je ostati kod kuće.Uspijela sam malo srediti kuhinju, dodati boja da se bolje osjećam.
Cvijeća nikada dosta..
kolač je tu, brzinska jogurt-pita, koju sam radila u formi torte.
Još da se nađe neka dobra duša da mi skuha kavu, ugođaj potpun!Uživajte u suboti,Lp, Martina!

4 komentara:

  1. Jako mi se sviđaju pastelni detalji. Jedva čekam vidjeti ostatak.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala,draga Lota..nadam se uskoro, koliko mi vrijeme dopusti.


      Izbriši
  2. Draga Martina, uvek se obradujem kada pronadjem blog koji je slicne tematike kao moj! Dobrodosla u blogosvet i nadam se dobrom druzenju i razmeni ideja!
    Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga Marijana, hvala ti puno..puno mi znace ovi prvi komentari..Svakako se druzimo..LP,Martina

    OdgovoriIzbriši