nedjelja, 24. siječnja 2016.

SV. VINKO

Kod nas u Slavoniji, običaj je da se na Sv.Vinka posjećuju vinogradi, posveti loza ( čitaj zalije vinom). Kako je taj dan bio petak,a meni radna subota, dogovor je pao za subotu. Nakon odrađene smjene nabrzinu smo se spakovali , obukli troduplo jer ipak je vani minus i zaputili se na brdo Slavča. To je brdo na kojem moji roditelji imaju kuću,u djetinjstvu sam ga prešla uzduž i poporjeko ,što se kaže,a i redovita mi je tura u nedjeljnjoj šetnji kad imam vremena. Kroz blog, upoznat ću Vas sigurno s ljepotama Slavče.Muški dio populacije bio je zadužen za vatricu, dok smo nas dvije odlučile napraviti turu po okolici.
Priroda, iako uspavano izgleda prekrasno. Nakon dobre šetnje, koja stvarno godi, vrijeme je da se vratimo našim dečkima.
Vatra je tu,slanina se peče, smijeh, priroda, dobre vibracije. Tako malo nam ustvari treba, da zaboravimo na svakodnevnicu koja je vjerujem svima Vama ponekad teška. Ljepota i sreća je u malim stvarima.
Mi smo se opustili, smrzli, najeli...baš smo uživali. Kod nas se kaže, Sv. Vinko sredozimko, znači proljeće je na vidiku. Do sljedećeg posta, lp , Martina!

4 komentara:

  1. Martina, ovo je prekrasno. Točno sam mogla osjetiti hladnoću kroz šetnju i toplinu pečene slanine. LP

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Lota, hvala ti, možda se ukaže prilika pa prošetamo zajedno !

      Izbriši
  2. U dobrom društvu i uz ukusnu domaću hranu odmah bude toplije.Lijepa je ova narodna izreka, nadam se da će se i ostvariti.Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Ana, puno ti hvala na lijepim riječima i što si odlučila pratiti moj blog.Do idućeg druženja, šaljem veliki pozdrav , Martina !

      Izbriši